سه‌شنبه، شهریور ۲۸، ۱۳۸۵

این هم یک پیروزی شیرین فضائی برای زنان کشور!

بدون شک انوشه انصاری به تنهائی یکی از شیرنترین و بزرگترین پیروزی های زنان کشور در خارج از مرزها و خارج از حال و هوای کره زمین را رقم زد.
او به تنهائی در عرصه علم فراتر از حد انتظار ظاهر شد و نه تنها جامعه زنان کشور را غافلگیر کرد بلکه اکنون نگاه زنان به عرصه های مختلف زندگی را فراترکرد.
بدون هر گونه حاشیه سیاسی می توان گفت که موفقیت او زنان را وارد مرحله جدیدی تری از مبارزه و تلاش برای رسیدن به حقوق خود کرد.
او اکنون یک الگوی علمی به تمام معنا برای کل کشور و بویژه جامعه علمی زنان می باشد که سیر صعودیش به فضا را بدون هیچ گونه مساله خاصی و بدور از جنجال های جانبی طی کرد و شکستی سخت را متوجه دشمنان و مخالفان حضور زنان در کنار مردان بزرگ، کرد.
از انوشه انصاری باید بیشتر و بهتر گفت و برایش در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت کرد و این پیروزی راهم باید به او و خانواده اش تبریک گفت.
باید این پیروزی را مقدمه پیروزهای زمینی زنان کشور محسوب کرد چرا که برای شروع هرگونه تلاش و تکاپوی برای رسیدن به پیروزی نیاز به یک انوشه انصاری امری واقعی و ضروری می باشد همانگونه که پیروزی شیرین عبادی زنان بیشتری را وارد عرصه کرد و فصل جدیدی از مبارزه و تلاش را برای زنان کشور گشود.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام

و تشکر از وبلاگ خوبتون
خواهان تبادل لینک هستیم

در صورت تمایل ما رو لینک کرده و با ما تماس بگیرید تا ما نیز شما رو لینک کنیم

ای زمانه
یا با تو نخواهم زیست
یا تو را با آزادی خواهم آراست

وبلاگ دختران مبارز

www.mobarezin2.co.sr