سه‌شنبه، اسفند ۲۸، ۱۳۸۶

محکومیت مجدد به اعدام

بعد از لغو حکم اعدام هیوا بوتیمار، تمام این چند ماه را منتظر لغو حکم اعدام عدنان حسن پور ماندیم.
دلمان خوش بود و بسیار امیدوار و خوشبین بودیم که شاید به مناسبت بیست و دوم بهمن حکم اعدام عدنان را لغو کنند، اما گذشت و خبری نشد. بازهم منتطر ماندیم که تا شاید قبل از انتخابات مجلس حکمش را لغو کنند، نشد،این بار هم نشد . ناامید نشدیم و گفتیم به مناسبت آمدن نوروز لغو می شود و تمام حمایت های و تلاش ها به نتیجه خواهد رسید، باز هم نشد که هیچ،دیروز خبر شوک آور محکومیت مجدد هیوا بوتیمار را شنیدیم!!
حکم اعدام او که در دیوان عالی لغو شده بود ، و همه را امیدورا کرده بود که حکم اعدام عدنان نیز به زودی لغو خواهد شد، اما ظاهرا دادگاه انقلاب مریوان برای عید باید شوک وارد می کرد و همه را ناامید به استقبال بهار می فرستاد و همین کار را هم کرد، تایک شگفتی باور نکردنی را در نظام قضائی رقم بزند. نظام قضائی که آهسته آهسته تسلیم راست ترین نیروهای وابسته به دولت می شود و بیش از پیش به ویرانه تبدیل خواهد شد.
این خبر را چقدر باید باور کرد؟

۱ نظر:

ناشناس گفت...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celulite, I hope you enjoy. The address is http://eliminando-a-celulite.blogspot.com. A hug.